Novi Xeroxov logo je sada Xeroxovo ime pisano malim slovima – ispisano živom crvenom bojom, uz koje se pojavljuje kugla na kojoj su iscrtane linije koje ilustriraju slovo “X” koje predstavlja Xeroxovu vezu sa svojim klijentima, partnerima, ekonomskom granom i inovacijama. Logo je redizajniran kako bi bolje služio u multimedijskim platformama.
Ovaj redizajn je različit od prošlih po tome što su oni uključivali samo promenu tipografije slova. Novi dizajn je rezultat globalnog istraživanja sprovedenog među zaposlenima, klijentima i partnerima.
Boja kao standard ispisa
Xerox namerava da štampu u boji učini jednako pristupačnim kao i crno/belu štampu. U tu svrhu tokom 2008. godine, namera je da u istraživanje tehnologija kolor ispisa investira 750 miliona dolara.
Kao vodeća kompanija u svetu po broju stranica odštampanihu boji, Xerox pojačava prisustvo štampe u boji u poslovnom okruženju, kroz nove tehnologije koje ga čine laganim i jeftinim. To su solid ink, color continuous feed i paralel printing – nove i zaštićene tehnologije za štampanje u boji.
U poslednje tri godine Xerox je lansirao više od 100 novih proizvoda stvarajući time, do sada, najširi portfelj proizvoda u toj grani proizvodnje.
Korporativne Internet stranice http://www.xerox.com, već su poprimile novi identitet, a kompanija odmah započinje sa promenom logotipa na svojim proizvodima, zgradama, vozilima i u svojim marketinškim materijalima. Očekuje se da će potpuni prelazak na novi identitet trajati oko 18 meseci.
10.01.2008. | Izvor: Personal magazin